my principle is easy as physic, make sure everything is in equal balance as stated in NEWTON'S THIRD LAW

Friday 11 May 2012

sebulan di pavilion


Salam dan selamat sejahtera semua....hahaax..dah lama gila tak tulis blog sebab memang x de mood nak tulis...dah cuti sebulan baru rasa nak tulis..hahahax...naseb baiklah aku punya blog x de jadi camnie:

naseb baik aku punya blog still bersih..hahax

apa yang aku nak sampaikan kali ini adalah pengalaman bekerja sebulan di sebuah shopping complex yang mewah di malaysia :

aku mula rindu pada tempat ini...

aku kerja di parkson bahagian lady shoes, jenama AMORI... level 3 lau masuk pavi belok belah kiri..hahahax...aku dah kasi detail direction die...lau korang x nampak jugak, tak tahulah nak cakap ape..hahax

lebih kurang camnie lah salah satu patern AMORI

aku bukan mau cerita pasal kasut aku mahu beritahu sedikit pengalaman disana.. first aku cerita tentang customer... serious aku cakap customer negro paling aku benci kerana kurang ajar mereka... dan customer paling aku suka jepun...serious hormat die aku tak tahu nak cakap camna..sampaikan bye2 mase die nak balik..

lau datang kat aku lagi, serious aku x nak layan dah

walaupun x boleh speaking, aku boleh comunicate gna pensel and they very respect on humang being...

dari sini, aku dapat belajar bahawa manusia itu tidak perfect, lau perfect dah xdelah size kasut berbeza, semuanya sama..sebab manusia tak perfectlah size kasut berbeza2... kau datin ke, artis ke, businesswoman ke, kerani ke bila beli kasut, mesti nak try banyak size sebab manusia itu tidak perfect...


dalam tandas tokyo streer bersiap untuk masuk kerja..hahax

dekat sini jugak aku dapat kenal dengan kawan yang memang usia dia jauh beza dengan aku...sorang 32 dan sorang 49..sorang melayu sorang india...kat sinie aku boleh ngam gila macam mak dan akak..ahhax...makan suap2..dan they very nice for me

maaf gmbr terbalik..ini kak zana...she is my best sister...

ini auntie magis...she just like my mum there...

everyday kitaorang selalu bercerita mengenai kehidupan..disitu aku belajar macam mana kehidupan itu berlaku...seronok dengar pengalaman dieorang...kisah P.L.U. Yang begitu hebat melanda di parkson pavi dan macam2 mengenai masa depan...dan sekarang aku mula rindu dieorang dan dieorng bosan tanpa aku..ahhax.. (bajet tapi itulah realiti)

ini adalah abang syuk..

die banyak tolong aku waktu kat KL dan aku hargai itu...thanks abang for it n love u as my brother...

bajet dan bergaya...

berantai dan bersubang..hahahax...i love it now...oklah itu untuk ape yang terlintas di fikiran aku sekarang..lain kali ade isu nak dikupaskan mengenai "suka"...





No comments: