my principle is easy as physic, make sure everything is in equal balance as stated in NEWTON'S THIRD LAW

Sunday 21 August 2011

Segmen Awiekashi Studio's : Jikalau Aku Sorg Boy/Gurl...


My HEART SAID TO ME: ko trylah join segmen abang bilik ko nie, abang amri (nama marketlah katakan)..hahax..So sebab nak penuhi desire ini, aku terus ok..jom kita tulis…

So jika  MOHD HAQIM ini seorang gurl..maka his her name will become Nur HAQimah…. OKLAHTU namanya..lawalah jugak…

 mungkin aku akan tidur sebilik dengan dieorang nie...share tudung, baju kurung dan barang-barang kosmetik..hahaahx..sorry girls (imaginasi aku)


Firstly, IF I WERE a gurl, mesti I’ll become andartu…sebabnya aku tak suka cari couple and I hate love story..lau boleh suruh mak carikan laki yang sesuai untuk NUR HAQIMAH NIE…

Second, IF I WERE a gurl, mesti beg baju aku become more bigger dan kereta aku become more denser..hal maklumlah I’m a shapoholic boy girl..mesti banyak dress nak beli…mmmm 


macamnielah aku jika aku nie NUR HAQIMAH..


Third, IF I WERE a gurl, mesti kepala aku asyik tertutup sebab tak mau kasi lelaki bukan mahram tengok tau….so aku mesti spend duit untuk beli…..


 ok..mesti pening nak beli corak camna untuk sesuai dengan baju aku pakai...peningnya...


Memang manusia dilahirkan semua nak jadi super beauty terutama gurls…tak terlepas daripada NUR HAQIMAH jugak…(kita pun nak jugak tau..auu) hahax..

LAU NUR HAQIMAH was born in Belleville, Ontario, Canada on September 27 with my height now about 1.55 meter and my nick name is AV, I will become like this..


mesti sekarang aku tengah menyanyi lagu "wish you were here"


Lau NUR HAQIMAH was born  into a traditional south Indian family pada 1 November 1973 dekat Mangalore, Karnataka, India dengan my nick name ASH GULLU and my height now about 1.70 meter, I will become like this..


 tengoklah mata hijau NUR HAQIMAH tu..cantik giler!!hahax

Lau NUR HAQIMAH was born in Saint Michael, Barbados on February 20, 1988 with my nick name  RIRI AND my height about 1.73 meter, I will become like this….


 I just shoot a Man down..ahhax

Yang pastinya semua orang begitu mencintai kecantikan…TAPI tak de guna If you only have outer beauty but do not have inner beauty….kamu seperti


  nielah kulit cantik tapi dalaman buruk...adohai.....boleh pulak main-main camni...

so kalau aku jadi boy or gurlz aku tak kisah pun..yang penting aku jadi diri aku sebenar tau..hahax...yang penting pandai, baik, disayangi dan disanjungi..hahax..ok bye....

4 comments:

aQimie Ceplos said...

HAHAH!! bongoks la ko ni nutron -.-
tak payah nk AV sgt la.. ko x layak,
HAHAHA! :D

AMRI OTHMAN said...

O'Goshhhh!!!
sgt-sgt F***!
xlayak utk kau la...AV ? dpt pulak..HAHAHA!

NEutrON dAN haQIm said...

knape korang bajet cam av dpt korng??awie - lady gaga..summit_beyonce...

ainirazali said...

wahhh.
gambarr aku pom adee?
:P