my principle is easy as physic, make sure everything is in equal balance as stated in NEWTON'S THIRD LAW

Monday 10 October 2011

aku akan datang

Salam…I still remember when I was a little kid, my teacher always asked the student about what you want to be when u grow up?? Some student said they want to be, teacher, doctor, police, pilot, contractor…that’s so funny.. but now I don’t know why I wanna write about it again..but for this time haqim pada masa depan..ahhax

 adekah aku begini??ok jugak..

atau mungkin muka asia aku begini...

atau macam abng angkat aku, dr ezuan..

Itu sume x penting bagi aku, what is the important thing aku ada banyak :

 nie baru sikit aku tunjuk..hhaax

Yang pasti aku mesti beli benda ini dulu:

 asal ambik gambar umah aku dari atas nie..ahahx

pandai2 je ambk gambr kereta aku..hahax...

Nie sume mesti aku ada sebelum aku berkahwin dengan wanita idaman aku:

 alamak awek aku...

Yang pasti insyaAllah akan aku masukan duit setiap bulan pada kedua ibu bapaku yang kusayangi:

 sayang mak and ayah saya.....

Dan yang pasti aku mesti berusah gigih untu aku kerja bahagian logistic kapal terbang di syarikat:

 perg kaya kot kerja kat sinie...

Aku jugak nak bawa mak and ayah aku pergi mekah andai kata aku ada masa dan duit yang cukup..insyaAllah…SO cara cikgu tnya cita2 memang berguna untuk aku untuk achieve what I want to be next..hahax..tq cikgu2..


2 comments:

aQimie Ceplos said...

tinggi angan2 kau eh.
smoge berjaye,

p/s- perlu ke mantion abg angkat kau? o0 HAHAH!

NEutrON dAN haQIm said...

uuu..panas...hahax